RMG stworzyło strategię komunikacji USP Zdrowie z farmaceutami w formie dwumiesięcznika „Stworzone dla Farmaceuty”. Publikacja z jednej strony stanowi kompendium wiedzy na temat jednostek chorobowych, z którymi często zgłaszają się pacjenci do aptek. Z drugiej zaś rozwija kompetencje zawodowe farmaceutów poprzez prezentowanie tematów z zakresu medycyny i opieki farmaceutycznej w formie praktycznych rozwiązań, gotowych do zastosowania w codziennej praktyce aptekarskiej.

Zasadniczym zadaniem publikacji było utrwalenie wizerunku USP Zdrowie jako kompetentnego i zaufanego partnera biznesowego farmaceutów. Natomiast innowacyjne podejście do prezentowania treści i edukacji farmaceutów w zakresie charakterystyki produktów z portfolio USP Zdrowie, realizowane w formie branżowego magazynu, miało na celu zwiększenie ich rekomendacji wśród pacjentów.

RMG stworzyło unikatową formułę magazynu, zarówno w koncepcji wydawniczej, jak i kreatywnej pisma, którą doceniła kapituła konkursu Power of Content Marketing Awards przyznając USP Zdrowie nagrodę Szpalty Roku 2015 za magazyn „Stworzone dla Farmaceuty”.

W przeciągu trzech lat RMG opracowało koncepcje piętnastu wydań magazynu.